سفارش تبلیغ
صبا ویژن
بهترین اتو را چگونه انتخاب کنیم
   مشخصات مدیر وبلاگ
 
  لوگوی دوستان
 
    آمارو اطلاعات

بازدید امروز : 0
بازدید دیروز : 2
کل بازدید : 358
کل یادداشتها ها : 2

نوشته شده در تاریخ 97/2/4 ساعت 6:45 ع توسط منا


مدتی است که پای اتو پرسی به خانه ها باز شده و نه تنها لباس ها را نمی سوزاند بلکه بهتر از خشک شویی ها عمل اتو کردن را انجام می دهد.آیا شما از اتو کردن متنفرید یا  لذت می برید؟ یا تنها زمانی این کار را انجام می دهید که مجبور شوید؟ درست است که یکی از راهکارهای خوش پوشی چروک نداشتن و نا مرتب نبودن لباس هایی است که می پوشیم و تخصص در اتو کردن لباس به اندازه برند و قیمت لباس پر اهمیت است، اما اتو کردن به ویژه برای برخی از انواع لباس ها یا پارچه ها یکی از سخت ترین کارهای دنیا است که اگر با حوصله و دقت انجام نشود می تواند به لباسی که دوست دارید آسیب بزند. افراد دیگری از این نیاز شما آگاهند و رویاهای شما را اختراع می کنند پس بیایید با اتویی آشنا شویم که زمان اتو کردن را نصف و راحتی آن را چند برابر می کند.

لباس چروک

اتو پرسی ژانومه

کلمه اتو که می آید، یاد همان اتوهای معمولی می افتیم که همیشه تو فیلم ها روی لباس ها می ماند و آن ها را می سوزاند. اما مدتی است که پای اتو پرسیبه خانه ها باز شده و نه تنها لباس ها را نمی سوزاند بلکه بهتر از خشک شویی ها عمل اتو کردن را انجام می دهد.

آن هااز جمله دستگاه های لازم و ضروری برای هر خانه ای هستند و به دلیل کارایی خوب، ساده و راحت روز به روز به طرفدارانشان هم افزوده می شود. افرادی که تجربه کار با این دستگاه را ندارند بعد از مدتی آموزش و کار با این دستگاه می توانند بهتر از هر اتوی دیگری با آن ها کار کنند. این اتو از یک صفحه دو لایه جهت اتو کردن لباس ها استفاده می کند. صفحه های آن دارای اندازه های مختلفی می باشد که با وزن و قیمت اتو پرسرابطه مستقیم دارد چون کفه این اتو ها چندین برابر بزرگ تر از سطح اتوهای دستی است در نتیجه تا 50 درصد از زمان اتوکشی می کاهد. هرچه صفحه بزرگ تر باشد، مدت زمان اتو کردن نیز کم تر می گردد. اگر بیشتر موارد استفاده شما، لباس های معمولی است سایز استاندارد 26 اینچی مناسب است اما اگر اتو کردن لباس های عریض و پهن یا پرده هم زیاد برای شما پیش می آید سایزهای بزرگ تر انتخاب کنید.

یکی از پر استرس ترین نوع اتو کردن ها، اتوی لباس های ظریف، ابریشمی و مجلسی است. اما این اتو برعکس ظاهر خود، به خوبی از عهده ریزترین چروک ها در ظریف ترین لباس ها بر می آید. اتو پرس ژانومهطوری طراحی شده که با استفاده از تنظیمات پارچه های مختلف، برای انواع پارچه ها مناسب است و حتی گزینه ای جداگانه برای اتو کشی پارچه های نازک و لطیف ابریشمین دارد که نگرانی شما را برای همیشه رفع خواهد کرد.

اتو پرس ژانومه

دلتان برای اتو بخارهای معمولی تنگ نخواهد شد چون نه تنها قابلیت عملکرد دوگانه خشک و بخار در این اتوها وجود دارد بلکه در صورت استفاده از اتوکشی با بخار همراه با فشاری که توسط اهرم این دستگاه ها ایجاد می شود هر نوع چروکی بهتر از هر اتوی بخاری به راحتی صاف می شود. قابلیت انتخاب فعالسازی بخار از بالا، پایین یا به صورت همزمان وجود دارد.

اتوهای پرسی بازار دو نوع صفحه نمایش دارند: یکی از آنها صفحه نمایش دیجیتال است و دیگری صفحه نمایش آنالوگ است. تفاوتی که در این دو نوع صفحه نمایش وجود دارد این است که در صفحه نمایش دیجیتال صفحه ای از اعداد و ارقام و آیکون های مختلف که هرکدام بیانگر چیزی است، روبروی ما قرار می گیرد ولی در صفحه نمایش آنالوگ، کنترل و دکمه های همیشگی برای تنظیمات استفاده می شود. صفحه نمایش دیجیتالی یا آنالوگ تاثیری بر کیفیت محصول ندارد و تنها نحوه ی انجام تنظیمات را تغییر می دهد .

پایه های اتو پرس ها دارای انواع مختلفی می باشند که هر کدام خاصیت متفاوتی دارند. خوب است قبل از خرید تفاوت آن ها را بدانید. ژانومه مخترع پایه های نگهدارنده تلسکوپی است، یعنی پایه هایی که قابلیت تنظیم ارتفاع دارند و به اندازه دلخواه ارتفاع، کم و زیاد می شود. نوع دیگر، پایه های پروفیلیپ هستند که استحکام و مقاومت بیشتری نسبت به پایه های تلسکوپی دارند. البته می توان برخی مدل ها را بدون پایه و در حالت نشسته هم استفاده کرد.

اتو پرس

ژانومه اولین شرکت سازنده اتو پرس خانگی در جهان است که به علت کارایی خوب و راحت آن، روز به روز به تعداد طرفدارانش افزوده می شود. کاربرد اصلی اتو، از بین بردن چروک های لباس و زیباتر جلوه دادن آن هاست اما اتو می تواند باعث سلامتی شما هم بشود چون بخار ایجاد شده توسط اتو باعث از بین رفتن آلودگی ها و باکتری های لباس می شود و حالت ضدعفونی کنندگی دارد. اگر شما هم جزو آن دسته افرادی هستید که لباس هایتان را شخصاً اتو می زنید، پس حتماً بارها به داشتن یک اتوی مناسب فکر کرده اید. 



      هر آنچه...





طراحی پوسته توسط تیم پارسی بلاگ